F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Rayaaaaaaaaaaaaaaa

Yo selamat hari raya aidilfitri 2016 ! Yaa late post but idc sebab aku dah lama nak update cumanya tula tak rajinkan diri bukak blog. Kadang kadang aku lupa aku ada blog hehe. Sooo, this year aku ada ponteng satu hari puasa. Alhamdulillah tak payah ganti banyak hehe. And like usually aku beraya di Rompin, Pahang. Tu gambar first raya. And aku taktahu nak story apa sebab semuanya dah tak macam dulu. Kalau dulu ada lah jugak buat sukaneka malam raya. Aku ingat lagi time 2011 and aku form1. Best sangat! Malam raya tu kitaorang main belon air, main tepung, main bola beracun, bowling kelapa and pemenang dapat hadiah hamper! Sekarang dah takde dah sob sob. Akak and Abang sepupu pon dah besar dan ada yang dah kahwin pun. Aku je belum kahwin lagi ahahahha. Ok Sooo, upload gambar jela !


Ni second raya and I'm ready to back home ; Johor Darul Takzim! Baju tu Diela yang tolong carikkan sebab aku takde bajur raya (Heshtag Padini :P)


My first guest ! Dalam bas belum sampai Johor lagi dah wechat bagitahu nak datang. Nasib kat rumah memang dah tersedia air gas banyak banyak. Sudahnya malam baru raya. Layankan je. Haha ni semua dak star star bola. Lagi lagi si Fai (baju putih) main untuk jdt kot. JDT berapa aku taktahu. Btw, goodluck spm!


My second guest ! geng sdaha and aku kenal semuanya. Hehe my adik kesayangan ni (lah sangat) diaorang semua bawah setahun and budak bola jugak. Star star jugak k.  Layan karenah diaorang lah paling tak boleh tahan ! Yang si Mayel (biru hijo kot) selalu pakat dengan Acim (hijo) nak pedajal aku. Time bebual dengan Danish(merah) tu la diaorang snap muka aku tengah bercakap. Memang huduh nak mati. Hahaha yang si biru cair tu pendiam and aku tkpernah kenal. Sebelah tu Ayoong , dia chinese and suka makan cornflakes madu ibu aku. Yeayy tahun depan datang lagi k ! And goodluck spm !


And azim as my driver ! 


And raya with my bestfriend, The Seen ! Mereka la yang sekarang ni rapat dengan aku hehe tapi sayangnya time ni Diela takde. Takpe, In Shaa Allah next year kita lengkap ! Nanti i akan update psl uolss :*


0 comment[s] | back to top