F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Turns18

19 August 98. Happy birthday to me ! Yeay uzma turns 18 years old ! Thankyou mak sebab bekerjasama dengan ayah untuk dapatkan Uzma yang comel ni . hahaha k.  Alhamdulillah masih dipanjangkan umur. Masih disampaing mak ayah ibu abah & adik beradik. Tahun ni ibu belanja makan pizza (plus mushroom and spagheti) hehehe. Sebab dah besar so tak perlu lah cake. And ya aku happy sebab tahun ni ramai yang wish. Yang tak disangka wish pon ada tau. And yang paling terharu yang post gambar aku siap buat karangan panjang lebar. Hehe me love you ! Tak lupa jugak terima kasih jugak untuk azim sebab bagi baju even baju lebar gila. Ingat aku gemuk sangat lettuw. Eleh. 

Moga umur dah matang ni, aku semakin matang lah. Geng, doakan aku dapat sambung pelajaran. Doakan aku berjaya okay ? Aku sentiasa doakan kawan kawan aku berjaya :*


0 comment[s] | back to top