F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

me

Hi Assalammualaikum ! So ya I'm back. Sorry la sebab dah banyak sangat padam entry blog. Walhal blog ni dah wujud tahun 2011 lagi. Tapi almaklumlah entry dulu dulu banyak tak matang kan. Cerita merapu meraban HAHAHA. Okay kali ni In Shaa Allah dah kurangkan post delete. Act, now dah tengah malam and aku bosan. So terdetik lah nak 'kemaskini' blog kan. Plus, usb phone aku hilang ke mana. Maybe time aku merempit tadi kot sebab aku letak dekat bakul motor je. Haaaa lagi satu aku dah ada lesen okay ! Motor & kereta sekaligus. Sekali test je okay *muka riak*. Hahahaha k k so kita nak sembang pasal apa ni ? 

Hm about me lah? Okay siapa nak tahu duduk baca diam diam. Jangan baca sambil berdiri nanti pening tengok screen lama sangat ! K ada kena mengena tak? Hmm yang taknak baca tu sila baca jugak sebab siapa suruh gatai pi bukak blog aku haa. Okay start from my name. Nur'Uzma Athirah Binti Mohamed Fadzlullah. Dilahirkan pada 19 August 1998 dekat hosp Pontian. Anak jati JDT ni :P Suka berimaginasi, suka baca novel and suka tidoq. Anak kedua daripada lima. Paling kiut dalam siblings. Eh? kk tak. Aku comot ja *acah*. Hmm lagi apa ek. Masha Allah tiba tiba hilang idea. Haa suka warna maroon and warna yang gelap gelap la. Genre lagu semua sapu. Lepastu ... ah serious buntu nak taip apa. K maafkan saya reader sebab post kali ni huru hara sikit. Lepasni aku buat kasi molek. Sebelum aku merepek lagi teruk, aku chaw dulu lah. See you next time ! and kalau nak suggest aku nak post apa boleh bagitau aku personal. Sebab blog ni aku dah private. Siapa yang aku bagi link je boleh bukak. Heh, bye !

15.9.16  |  12:34AM

0 comment[s] | back to top