F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Alhamdulillah!

Hey Assalammualaikum! Yeayyy hari ni I happy gila uolsss. Previous entry aku ada cakap pasal 21/10 keluar result politeknik kan? And ya aku diterima ! Alhamdulillah dekat Politeknik Premier Ibrahim Sultan. Act, aku tak harapkan pon dapat poli dekat sini tapi aku pilih as first choice sebab dekat. Tapi dalam kepala otak aku nak belajar dekat Politeknik Merlimau sebab ada course yang aku nak. Tapi terpilih pilihan yang pertama. Tak kisah la maybe ada hikmah kan. Cakap pasal course. Aku dapat Pengurusan Hotel. Idk kenapa aku pilih course ni hahahahaha ape tah aku fikir. Bila aku dapat tu, aku bayangkan lah kejap. And ya aku rasa tak salah kot? Mana mana pon boleh je berjaya. Asalkan lepas dapat diploma boleh kerja, sara diri. Lagi satu, course ni tak lah berat mana (kata orang). Buatnya aku dapat course yang melibatkan math? Haaaa mati lah. Papepon aku bersyukur sangat :D 21/11 ni dah daftar. Hope sangat dapat roomate yang okay. Yang tak lokek, yang pembersih, yang rajin, yang sporting and masuk air. Kehkeh demand pulak. Cukuplah perangai senonoh. Plus, aku harap tak jumpa ex kat sini (dia taktau aku satu poli dengan dia) hahaha kbye.

0 comment[s] | back to top