F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

ROOMATES
Hey ya Assalammualaikum ! So lepas aku update aku dapat poli aku terus mendiamkan diri kan. Hahaha sorry readers. Busy sikit orentasi seminggu lepastu nak kena sesuaikan diri pergi class yang jauh gila bapak then nak huha dengan roomate lagi biasalah baru nak kenal kenal. Hm k actually takde la busy mana tapi malas je nak bukak laptop nak menaip. So far, Alhamdulillah dekat sini aku okay je.

So aku terus nak skip nak story pasal roomate. Belanja gambar while aku story la ! Sebab tak berapa rajin nak menaip *Peace




Gambar first kitaorang berenam ! Time ni still mood orentasi lagi. Perangai memasing masih suci lagi murni


Ni minggu minggu first (masih baik lagi)

Okay upgrade sikit perangai tak senonoh (ke aku sorang je?)




Time ni sukan Kbim and Icah takde sebab dia sakit T_T


First outing jauh sikit and ya aku la driver paling berguna untuk korang ! Hidup bonggol ! hahahaa

Hahahaha okay done terobek serba sedikit. Terima kasih wei ada dengan aku 2 bulan ni. Faham aku. Kejut aku bangun nak solat subuh! Caring time aku demam semua tu. Nanti ada masa aku describe sesorang! Rasa tak sanggup nak pisah dengan korang sem depannnnnnnnnnnnn T_T






0 comment[s] | back to top