F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

HIM

Ehem.. hai ? Welcome to 2017! Tahun baru, azam lama, ketinggian lama, muka lama, semua lama tapi.. jodoh baru 🙈 Hahaha kay. Ni nak cerita lah ni about "HIM" yang kat atas nuh. Actually dah lama kenal (takla lama sangat) before this. First kenal via wechat. Maaflah aku dak dak wicet time tu ahaha so macam mana boleh ada id dia taknak ah cerita. Segan. Then blablabla tetiba dapat tahu kitaorang satu poli. So macam happy sikit la sebab ada orang yang aku kenal sepoli even takpernah tegur pun. Tapi bila aku cakap kat kawan dia yang aku seronok dia ada, kawan dia kata yang dia cakap "taknak lah tegur uzma. Tak kenal". Omaigad dari situ gua dah mula rasa macam hmph nyampah! ceh takdelah nyampah just rasa macam malas nak berkawan lah. Okay la okay susah aku nak cerita sebab tak bagitahu nama dia kan. Name given Muhammad Haziq. Hm macam nama bakal future hahahahah k gatal👅 So, time pendaftaran tu kan aku perasan dia ni jalan ke arah aku (i mean not to meet me) maybe dia nak kebelakang buat hal dia lah. And aku terus ada tindakan refleks aku senyum. MALANGNYA dia tak senyum balik and dengan kereknya dia jalan terus! "!@%$^$^" tu yang keluar dari mulut aku. Hahahaha mencarut ah gewram kitew.

Hari orentasi yang kedua tu kan kitaorang ada joget gummy bear tau. Then aku buat sight, buat story insta. Lepastu aku zoom kat pentas and "Eh eh? tu macam haziq?". Aku alihkan phone and ya haziq kerek kat pentas joget gummy bear kaku gila HAHAHAHA! So aku dengan lupanya yang aku tengah taksuka dia, aku pergi nganjeng dia kat chat wechat. Then dia pon reply. Then dari situ dah start chat je .....

Nak jadikan cerita kan, aku boleh demam 2 minggu lebih time baru masuk poli. Aku dah la jarang demam. So si haziq ni pon caring la dengan aku. Taktau ah acah ke tak en tapi thankyou la. Yang aku terharu time aku cakap aku nak hersheys. Okay dia belikan. Then tak lama lepastu ada orang ketuk pintu aku, bagi bungkusan nasi dengan hersheys sekali "haziq bagi". Aku pon macam haaa? Why dia bagi nasi sekali? I dunno mende tu normal senanya. Tapi aku tetap nak terharu 🤣 Aku peduli apa! Tapi time tu still tak fall in love lagi.

And 4/1 time tu macam biasalah kitaorang chatting. Tapi tetiba chat kitaorang melencong bab hati. Yang kelakarnya aku taktau dia mainmain ke serious and dia pon taksure aku memain ke serious. Sebab apa? Sebab kitaorang cakap memang kebanyakkanya sembang ah. Then aku rasa macam baik aku terus terang. Aku cakap lah yang aku serious. Then dia pon sama. Cuma dia takutlah kalau dah serious nanti ada sakit hati ada patah hati ada jelous mende semua tu. Lepas dua tiga hari tu haziq confess. Wei tak sangka gila wei dia boleh suka aku. Hahahaha aku ingat aku syok sendiri! No la. I mean aku anggap apa yang dia cakap main main tapi in the same time aku suka dia la. Maybe sebab dia masuk kepala dengan aku kot? Entahla sebab haziq cakap pon dia suka aku sebab aku boleh masuk dengan dia. Idk.Then tup tup kitaorang jeng jeng jengggg 💕

And todayyyyyyyyy is FIRST MONTHSARY!✨💞Yayyyyyy thankyou wei sebab always ada dengan aku. Time aku sakit. Time aku stress (stress nak pilih baju). Sabar dengan perangai aku (yeke?) And blablabla taknak ah buat kau terharu. Actually aku sebenarnya nak throwback tau apa semua yang kau buat. Sebab fyi, haziq ni SUKA GAME aku tahu tak! Oh ya first game dia , dia cakap dekat aku dia nak pindah poli. Aku nangis wei sebab iyelah dah rapat tetiba dia nak bla padahal time tu kitaorang still kawan lagi. Ergh gewram. Then boleh pulak lepas dah game aku tu lepastu nak jumpa. Tu la first bebetul jumpa kat cafe. Tolong dia isi borang apatah lupa dah. Eh no bukan isikan tapi liquid kan. Jadi balaci 😂

Okay so, nak cakap ni. Apa pon yang jadi, bincang tau. Sebab kita satu poli. Ramai kenal orang sekeliling. So banyak lah cabaran kan. Taknak ah nanti dah rapat macam ni tetiba jadi strangers. Nak ngadap muka kau 6 sem huhhhhh. Thankyou for accept my flaws  💕 Belajar rajin rajin !

0 comment[s] | back to top