F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Road to Final

Assalammualaikum and hi ! Long time no see yaw. Biasalah sejak dah jadi student asyik lupa je aku ada blog. Sampai bersawang dah ni. Fuh fuhhh ! Okay actually gambar atas tu time malam kebudayaan untuk student yang duduk kamsis. In Shaa Allah next sem aku still nak duduk kamsis. Tak sedia lagi kot nak duduk bebas kat luar sana tu. Semua sendiri. Bil air bil api semua. Transport tak jadi hal tapi ... ah senang cerita malas nak tanggung risiko. (Tetiba teringat cool blog tiramitsu latte) Then one more ramai yang cakap duduk luar ni bahaya. Lagi lagi kat kawasan Pasir Gudang ni kan. Tapi tula nak taknak nanti sem atas tetap kena cari rumah sewa sebab aku bukan aktif pon sampai dapat stay sini lagi.

Okay, sebenarnya minggu ni "Study Week" . Tapi itulah tak rasa pon dedor ! Dimana cahaya kesedaran wahai Cikuzmaaaaaa ! FINAL kot NEXT WEEK! Kata nak DEKAN! Ups. Nak dekan apanya kalau test pon buat main main. Dari dulu sampai sekarang belajar takpernah nak serious. Aku rasa kali terakhir aku belajar serious time tadika. Itu pon dapat number4 bukan number1. Eh yeke bukan numbe6 ke ? Ah pilantak. Citer dia sekarang pointer. So, untuk course aku ada 6 subjek tapi yang masuk final just 4. Start 5/4 ni. Jadi, doakan aku berjaya tau ! Nak sangat 3 pointer ke atas ! Nak 3.5 tapi dengan apa yang aku buat macam tak setanding ..... And ya for my roommate , goodluck too ! May Allah ease everything. Harap apa yang kita buat selama 5 bulan ni berbaloi. Stay up malam malam siapkan kerja (last minute) , lepastu study sampai 3-4 pagi (Tengok korea). And aku harap sangat next sem kita still sebilik ! Love you alls.

 Exams are like ex-boyfriends and ex-girlfriends. Their thoughts harass you until late at night, turn your life upside down and cut you off from the rest of the world. All you can do is get over them as quickly as you can. Good luck.

4:42 PM | 27/3/17

0 comment[s] | back to top