F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Done sem1

Soooo........ Well done sem1 ! Actually dah hampir sebulan habis and aku baru nak upload hari ni. Alhamdulillah semua selesai dengan baik. Result pon dah keluar and I got good and nice pointer but still can't reace dean. Just 3.38 and Alhamdulillah still okay. Aku lah kena make sure untuk lebih rajin study for next sem. Nak sangat rasa jadi list dekan ! 

But , ada yang buat aku sedih. Result untuk stay asrama dah keluar. And 4/6 je daripada roomate aku yang dapat. Haziq pon takdapat jugak huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. But , akan ditapis lagi. Keputusan dia next month. And aku harap sangat semua dapat asrama T_T How can aku nak berjauhan dengan depa semuaa. I can't imagine. Nanti dah jarang keep in touch. Hm and what I do during holiday ? Just gain weight hahaha. K malas nak cari kerja sebab takde partner. Itu je haih. Semoga uzma jadi lebih rajin. Bye

6/5/27  |  1:31 AM (upload sementara tunggu haziq)


0 comment[s] | back to top