F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

Throwback


Hey Assalammualaikum and very good morning ! (Its 2.39 AM already). Here mood nak update blog tetiba datang. Because what? Sebab tak dapat tidur. Dah scroll segala story insta , twitter , wechat but still can’t sleep so I decide to open a laptop and write this. So better aku cerita apa yang ada dalam fikiran aku sekarang. And know what aku tengah fikirkan ……. Haziq ! Hahaha k apehal lah teringatkan kat mamat tu. Actually kitaorang tengah ada salah faham and ya tak contact lah (dahal tak sampai 5 jam lagi) Heh.
So, today we’re already in relationship for 125 days. Even baru kejap tapi Alhamdulillah so far kami still okay and nak throwback how Haziq use to proposed me with this !



Ohmaigadddd. A lot of chocolate ! Actually time ni first monthsary kitaorang “rapat”. I mean tahu isi hati masing masing. And kami baru habis cuti minggu and nak balik semula ke poli. Usually aku lah yang gerak dulu sebab aku stay Pontian kan. Dia stay Skudai so dia bertolak lambat sikit pon takpe. And kitaorang janji lah kalau haziq dah sampai poli nak terus meet. Suddenly tetiba dia cari gaduh. I don’t know why and aku sakit hati lah dengan dia. Time ni aku dah sampai poli dah. So aku terus tak main phone and spend time with roommate. Even terkilan lah tak dapat jumpa. So , hari pon dah nak maghrib. Aku prepare la nak mandi kan. Dengan bertuala tu pergi bilik air and bilik air penuh. So aku tunggu kat luar. Tetiba aku Nampak Yasmin datang dari jauh bawak beg sengih sengih. Pelik jugaklah sebab setahu aku dia bukan sama aras dengan aku. And dia panggil aku. So bila aku datang dia terus hulur beg tu. Dia kata ajik bagi. And my face like whattttt? For what? Benda ni apa ? kenapa dia bagi? Untuk apa ? apa dalam ni? Ahhahaha and yasmin just laught. So I thank her than terus masuk bilik semula (tak jadi mandi). So aku keluarkan apa dalam beg tu and nampaklah kotak with card yang depan dia tulis SORRY. OMG time tu happy duh. So dengan roommate aku keliling semua dok teka isi dalam. And most of them teka chocolate and yeahhh memang chocolate. Happy duh and aku terus call dia. Cakap thanks apa semua. Even tak dapat jumpa pun tapi okay lah chocolate made my day okay ! Lagi lagi hersheys. Cakap pasal hersheys aku memang suka hersheys lagi lagi warna putih (saja bagitau kot kot hampa nak kasi).

Okay done throwback. Now dah hampir sebulan kitaorang tak jumpa sebab cuti sem. But In Shaa Allah lah kalau dipermudahkan dapat jugak spend time sama sama. So yaaa bye !


8/8/17  |  2:51 AM

0 comment[s] | back to top