F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

LAST DAY

Alhamdulillah after 10 months as a trainee at Le Grandeur, akhirnya tamatlah sudah. Rasa macam sekejap la pulak. Memang diakui la tak sabar sangat nak habis intern sebab yela trainee makan duit allowance je and kerja sama je dengan staff lain lagi lagi kalau department operation.

Tapi aku nak ucapkan jugak terima kasih kepada semua kawan kawan yang banyak tunjuk ajar dekat sini. Ajak jalan jalan. Staff sporting, supervisor sporting and paling penting boleh tolak ansur. Kepada yang asyik marah tak kena tempat, nak tunjuk kuasa yang penting ada problem lah , korang pon aku nak berterima kasih jugak sebab tunjukkan aku manusia ni lain lain ragam. Tak semua suka dengan kita even kita tak kacau pon hidup dia. Hahahahah tiberrrrr. Alhamdulillah aku takdelah create musuh dekat sini. In Shaa Allah. Record semua pon baik saja.

So aku nak skip teruslah gambar gambar yg sempat aku and geng amek before tinggalkan hotel ni. Before tu thanks to my geng trainee : Hema, Syewa, Fatin, Danish, Akim
And Housemate : Syewa, Fatin, Arthikah, Mek and Hanis,
Also big thanks to Farahanah bcs jadi sebahagian daripada team kami :*

Yaya and Amin. That time datang malam semata mata nak amek buku log je hee

Thankyou HR

Team main kitchena and aku sorang je bukan dari team ni. Sesat woo ahahah



Actually banyak sangat gambar tak transfer ke laptop. Nvm just yang lain tu tetap dalam memories aku :")


0 comment[s] | back to top