F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

HB Sayang !

Happy birthday to you , Happy birthday to you .
Happy birthday to my sayanggg. Happy birthday to you !

Happy birthday Muhammad Haziq. Yay akhirnya dah 19 dah same dengan I ! But still kau adik adik hokay. You've tell me that this is first time yang bila birthday you, you ada partner. Okay aku rasa kira beruntung lah. Sebab everything aku buat kira special :P

Sooooo. Actually sebulan lepas banyak sangat idea idea aku nak buat. Nak bagi suprise cake , hadiah , belloon and so on even sebenarnya Haziq warning awal awal dia taknak apa apa. Tapi aku tak seronoklah kalau biarkan ianya berlalu. But.. times fly. and aku still taktau nak bagi apa. So i decide nak bagi dia something yng dia boleh pakai selalu hehehe.

1.9.2017
And dat day actually gaduh teruk dengan dia. Seriusly. Tapi kan aku ni kalau gaduh , geram memang geram. But still fikir pasal dia. So tak cancel pon untuk keluar. Aku mintak tolong abang drive. So blablabla jumpa lah apa yang di cari. So malam tu tak tidur nak make it perfecttttt!

4.9.2017
Malam ni aku keluar dengan dia. Spend time together la. Aku yang beria ajak keluar hee. Aku ingat lagi tiba tiba tengah drive tu ada roadblock polis. So blabla tanya lesen ic semua dah settle. Come on lah lesen uzma berguna jugak tau ! So lepas the incident tu aku singgah lah stesen minyak. Sebab si Haziq ni still dedo tak sudah. Then aku rasa ini lah masanyaaaaa. Sebab aku taknak dia terus dedo. Aku rasa macam sedih hahaha taktau kenapa. So aku cakaplah " I have something for you ". Then Haziq sengih. Dia kata APAA. Lepastu aku suruh dia amek barang kat beg. Ohya beg aku tu beg belakang. Beg hadiah dari abang masa beli hadiah haziq tu. Aku tak kasi dia pegang langsung hahaha. And actually beday dia keesokan harinya but aku nak bagi time tu jugak hehe. K sambung. Then Haziq cepat cepat amek beg kat belakang tu and keluarkan kotaknya. And yahhhhh HE'S SO HAPPY. HE CRYING ! AND LIKE WANT TO HUG ME HAHAHA. OMG IM SO HAPPY LOOKING AT HIM THAT TIME. Rasa macam nak menangis balik sebab first time la nampak dia menangis happy. I love him so muchhh. Dat present nothing to compare with what he do for me. I want to celebrate his birthday until i die ! I wishhhhhhhhhhhhhhhhh.

Happy birthday to you my heart , my everything !

0 comment[s] | back to top