F A K E S M I L E


ENTRY ABOUT LINKS STUFFS FCBOOK TWITTER ASK.FM NEWER OLDER +FOLLOW

End of semester 3
Yezzaaaaa. So FINALLY I'm done with my sem3 !!!!!!! Okay kenapa aku rasa happy gila? sebab sem ni paling banyak kenangan , banyak suka dan duka. Bila aku cakap duka tu BETUL BETUL DUKA. So meh dengar aku cerita pasal sem ni !

So sem ni ada 6 subject which is Restaurant operation, Kitchen, Marketing, Account, Cultural Diversity and English communication. Nak terangkan susah tapi Restaurant & Kitchen tu jatuh pada hari sama cuma tukar group by weeks. And kita akan dapat partner yang dipadankan oleh lecturer. And you know my partner is someone that ......... ok nvm. Just sumpah aku geram gila sebab aku buat kerja sorang sorang. *Meroyan begin* . Tahu tak aku dapat task tu as pasangan pertama untuk group aku? Dengan aku takde pengalaman takpernah nak menahu tentang selok belok semua. Its okay lah boleh belajar kan. Tapi bila tema semua aku sorang nak kena fikir paling tak boleh bla. Dah nampak kot aku proposed banyak teman kena reject. Langsung taknak tolong. Bila aku marah barulah nak cakap "tengah cari la ni". LOL. Then dah cari tu kau send kat aku mende yang sangat sangat tak logic. KAU COPY PASTE TENET BULAT BULAT. Stress gila. Lepastu bila dah buat appoiinment dengan lecturer datang lambat pulatu. [Padahal aku dah ingatkan sejam sebelum dah jangan pergi mana mana tapi DEGIL. Alasan tolong kawan pergi kliik la apala and rupa rupanya kau takut nak komunikasi dalam BI. Wei aku pon tak pandai. Hentam jela bukan lecturer nak marah kau pun. Aku sangat sakit hati macam nak menangis dah time t tau tak,. Sebab semua aku fikir . Kau cuma aku suruh datang teman aku appoinment je. Kalau takde kau pon aku tak kisah la wei. Tapi pakal je lecturer nak dua dua partner ada sama. Padahal dulu kau belajar kemahiran pasal ni kot. So nasib baik ada miza ada kawan akwan aku yang lain yang memahami . Lastly siap jugak preparation untuk hari selasa. Tema CHOCOLATE ROMANCE (gambar sebenar aku tak amek haih)


So ni antara centerpiece kecik untuk pameran hahaha aku buat pakai kabus je wei senanya. Tulisan tu print je. So time operation memang kecoh sikit lah. Dengan orang dapur buat hal hahahahahaha nak gila aku time tu. The end of the day lecturer bebel panjang pasal apa yang jadi. Imagine eh 7:30 pagi sampai poli and balik lepas ISYAK. Okay nak dijadikan cerita. GUA ACCIDENT BEB. Pasal ni new entry okay? Sebab ada penampilan istimewa :P See? stress punya pasal sampai accident. Tapi Alhamdulillah semuanya dah lepas. Pengalmaan paling aku takboleh lupa sampai bilik pon macam tongkang pecah sebab penuh dengan barang nak siapkan restaurant haih.

OK. Sooooooo marilah kita sama sama throwback gambar gambar sepanjang sem3. LETS!

Nampak tak muka aku bengkak? Sama jugak dengan mata aku & miza. Tu semua sebab nangis lepas first class restaurant tu hahahaha

Tema New Year! Buffet

Tema masquarade :*

Firstly rancang nak beli barang untuk class restauant tu. Tuptup CANCEL. So.... hangout!

Also shell-out!

Pesta layang layang with my girls :*

Jalan jalan dengan miza memang jimat wei hahaha will miss you!

Peduli dengan muka barai. Memang sangat penat kay. Syewa antara manusia yang tak kisah aku meleset ehhehehe

One of my best achievement! Aku buat wei menu ni. Dapat pujian!

Last class tema Deep Ocean!

With my pretty girl :*

Soooooo itu je gambar yang ada dekat laptop aku. Even sem ni lah yang banyak keluar tapi tu semua ada kaitan dengan kerja. memang takde masa nak enjoy lain. Sem paling penat paling barai. Tapi Alhamdulillah kita semua berjaya tempuh! Actually pernah terfikir nak berhenti tapi kawan kawan support, family dan juga Haziq. Thanks!


0 comment[s] | back to top